Офіційний магазин київського "Динамо" зняв з продажу сувеніри із символом 2019 року - свинями. Ухвалити таке рішення змусили вболівальники, у яких тварини асоціюються з московським "Спартаком".
Причина цього рішення була озвучена клубом через сторінку у Facebook.
"Дорогі вболівальники! Традиційно напередодні Новорічних свят наш офіційний клубний фан-шоп випускає сувенірну продукцію із символікою прийдешнього року за китайським календарем.
Як відомо, 2019 рік буде роком Жовтої Земляної Свині (Кабана). Саме тому з цим символом і були розроблені деякі позиції сувенірної продукції для фан-шопу.
На жаль, частина наших уболівальників сприйняла подібні сувеніри вкрай негативно, побачивши якийсь зв'язок сувеніра з давнім протистоянням київського "Динамо" і московського "Спартака".
Фан-магазин наголошує, що в жодному разі не хотів нікого образити, і не планував, щоб сувенір асоціювався зі "Спартаком", або будь-яким іншим клубом. Виходячи із ситуації, що склалася, було ухвалено рішення зняти з продажу цю продукцію", - йдеться в заяві.
Зазначимо, одними з прізвиськ московського "Спартака" є "м'ясо" і "свині", яких "народна команда" набула ще на зорі свого існування, у 20-ті роки XX століття, коли клуб мав ім'я "Харчовик". Біля витоків команди стояла профспілка працівників харчової промисловості, і при цьому підтримку йому надавали кооперативи м'ясників (у період НЕПу).