Після продажу півзахисника "Шахтаря" Фреда в "Манчестер Юнайтед" британське соціальне медіа SPORF на своїй сторінці у Twitter розмістило інформацію з найдорожчими продажами "гірників", починаючи з 2013 року і донині.
При цьому на зображенні поруч із назвою донецького клубу красувався російський прапор замість українського.
Варто зазначити, що користувачі вказали на цю помилку в коментарях, але редакція не спромоглася виправити помилку.
Тоді довелося відреагувати «Шахтарю», написавши британському виданню: «Ми - український клуб».
SPORF - соціальне ЗМІ, що працює виключно в соціальних мережах і об'єднує любителів спорту. Згідно з інформацією, розміщеною редакцією в LinkedIn, загальна кількість передплатників SPORF становить близько 15 млн осіб.