Російську Прем'єр-лігу очікують непрості часи. Елітний футбольний дивізіон може залишитися без спонсорів. Страхова компанія «СОГАЗ» (головний спонсор ліги) не планує влітку продовжувати угоду. МТС, імовірно, скоротить суму контракту.
Про це у своїй авторській колонці в тижневику «Футбол» написав відомий російський журналіст Євген Дзичковський:
«Минулого сезону, за моїми даними, дві хвилини рекламного часу з кожного матчу прилаштувати так і не вдалося. На НТВ! Можна уявити, з якими труднощами зіткнуться менш популярні канали.
Пару ігор, не виключено, візьметься показувати «Россия-2». Інші залишаться на «Нашому футболі», що належить «Лига-ТВ». Тільки от доходи від такого розподілу знову не влаштують клуби.
Напевно, втрутиться і загальна ситуація на рекламному ринку. Вона вже втручається. За інформацією одного з партнерів РФПЛ, не планує продовжувати договір з лігою «СОГАЗ».
Цілком імовірно, скоротить суму контракту МТС. Спонсори шукають у футболі вигоду».