Гоночний директор "Макларену" Ерік Бульє вважає, що під час Гран-прі Сингапуру "Ред Булл" використав кодовані повідомлення, щоб оминути обмеження радіопереговорів і допомогти Даніелеві Ріккардо фінішувати на п'єдесталі.
У машині австралійця від самого початку гонки виникли проблеми з батареєю.
"Загалом нічого не змінилося, але тепер нам доводиться приділяти більше уваги тому, що говорять в інших командах. На Гран-прі Сингапуру Даніель Ріккардо двічі отримав від "Ред Булл" кодоване повідомлення. ФІА варто розглянути це питання. Мені сказати нічого.
Але це було дивне повідомлення. Якби воно з'явилося в ефірі раз, то все було б нормально, але два або три рази - це трохи дивно", - цитує Бульє Autosport.
Керівник "Ред Булл" Крістіан Хорнер пояснив, що команда зв'язувалася з гоночним директором Чарлі Вайтингом, щоб отримати дозвіл на вказівку для Ріккардо.
"Ми зв'язалися з Чарлі і сказали, що в Даніеля виникли проблеми з надійністю. Після цього ми попросили Ріккардо не наїжджати на бордюри, бо це шкодило батареї.
Думаю, це була розумна спроба знайти баланс при обмеженні радіопереговорів".