ФК "Шахтар" и Nike представили нову виїзну форму для сезону 2014/15. На відміну від презентації "динамівців" Києва, в ній дійсно можна роздивитися щось нове.
Попереду на футболці фірмові кольори "Шахтаря" утворюють шеврон у формі англійської букви V, що символізує перемогу на футбольному полі. Можна тут побачити і "серце" з
політичної агітації Юлії Тимошенко, яке також мало форму шеврона.
Традиційні клубні символи - молоточки - ніхто "сторонній" не побачить, адже розміщено їх на внутрішній частині коміра.
Виробник запевняє, що технологія Dri-FIT дозволяє ефективно виводити вологу з поверхні тіла на зовнішню частину форми, футболісти зможуть почувати себе комфортно протягом усього матчу, навіть граючи на піку можливостей. Що далі - то менше оригінальності. Щоб створити форму з ідеальною посадкою, Nike вдалася до сканування в 3D-форматі статури кращих футболістів світу. А в гетрах були враховані побажання провідних світових футболістів, і новий дизайн передбачає стратегічно розташовані пом'якшувальні зони навколо великого пальця і голеностопа, які найчастіше схильні до травм, а спеціальна підтримка в ділянці стопи надійно фіксує ногу і запобігає ковзанню.
Екіпірувальник "Шахтаря" продовжує дбати про довкілля: нові комплекти форми виготовлено з поліестеру, отриманого в результаті переробки пластикових пляшок. У середньому для виробництва одного комплекту форми потрібно 18 пляшок.