ГоловнаСуспільствоЖиття

"Укрзалізниця" відновила роботу сервісу онлайнового продажу квитків (оновлено)

За минулу добу УЗ поставила рекорд з проданих проїзних документів.

"Укрзалізниця" відновила роботу сервісу онлайнового продажу квитків (оновлено)
Фото: comments.ua

"Укрзалізниця" зняла обмеження на продаж квитків он-лайн. Про це повідомляє прес-служба підприємства.

Спеціалісти "Укрзалізниці" зняли обмеження на 140 конекто за секунду, чинне напередодні. Повідомляють, що роботу сервісу продажу квитків повністю стабілізовано.

"Клієнти, які здійснили оплату до 19:00, угоди яких були підтверджені банком, починають отримувати свої квитки на зазначені електронні скриньки. У разі непідтвердження угоди банком кошти повертаються на рахунки клієнтів", - сказано в повідомленні.

Підприємство також відзначає рекордну кількість проданих квитків: 4 грудня 2018 було оформлено 244 тис. квитків, з них 148 тис. квитків (61% від загальної кількості) пасажири придбали через інтернет, інші - в залізничних касах.

Така активність купівельного попиту спостерігалася влітку 2018 року, коли за добу пасажири придбали понад 176 тис. квитків на поїзди.

Оновлення. Станом на 12:30 продаж квитків на сайті "Укрзалізниці" працює з перебоями, також зависають і видають помилки програми третіх сторін для продажу квитків.

На сайті УЗ з'явилося повідомлення, що з 13:05 на сайті продажу квитків почнуться технічні роботи.

Нагадаємо, через запуск експреса "Київ-Бориспіль" "Укрзалізниця" не відкривала продажу квитків на новорічні свята, хоча зазвичай проїзні документи можна придбати за місяць до поїздки.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram