ГоловнаПолітика

Росія змінила риторику пропаганди щодо України, - The Economist

Україну російські ЗМІ тепер зображують як державу-невдаху

Росія змінила риторику пропаганди щодо України, - The Economist
Фото: EPA/UPG

Риторика російської пропаганди щодо України останнім часом змінилася.

Про це йдеться в матеріалі "Альтернативна реальність", опублікованому на сайті англійського журналу The Economist.

У статті йдеться про нову тактику російської пропаганди. Видання зазначає, що якщо раніше про Україну говорили як про "неонацистську державу, солдати якої спалюють села і розпинають дітей" на сході країни, то зараз у російських ЗМІ Україну зображують як країну-невдаху, яка не може повернути свої борги і порушує норми міжнародного права , "через що змушує панікувати своїх західних партнерів".

У статті також зазначається, що російське телебачення навіть міжнародні відносини описує зі зручного для кремлівської пропаганди боку.

"Зокрема недавній візит держсекретаря США Джона Керрі було представлено як тріумф Кремля, хоча на Заході дотримуються зовсім іншої точки зору", - пише видання.

Нагадаємо, раніше форум "Східного партнерства" закликав протистояти російській пропаганді.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram