У Луцьку розпочав роботу оновлений вокзальний комплекс, який залізничники називають окрасою міста.
Про це повідомляє прес-центр "Укрзалізниці".
Нагадаємо, в жовтні також завершилися роботи з капітального ремонту та будівництва залізничних вокзалів у Слов'янську, Артемівську та Ізюмі.
Як зазначає "Укрзалізниця", характерною особливістю всіх оновлених вокзалів є те, що вони були фактично перебудовані заново - від колишніх споруд залишилися лише фундамент і несучі стіни. Також були реконструйовані всі станційні споруди та облаштовані привокзальні площі.
"У Луцьку було укріплено фундамент вокзалу, повністю переплановані внутрішні приміщення, надбудували третій поверх площею 750 квадратних метрів. Замість старої дірявого даху (вокзал капітально не ремонтували з моменту зведення 1959 року) з'явилася гарна шатрова покрівля з п'ятьма куполами.
На першому поверсі розмістилися просторі вестибюль і зала очікування, зала з касами на приміські поїзди і поїзди далекого прямування. На другому - адміністративні приміщення. На третьому - затишні та зручні кімнати відпочинку", - повідомляє "Укрзалізниця".
Прикрашаючи інтер'єр робочих кабінетів, залізничники використовували сучасні матеріали: склошпалери, декоративну оздоблювальну плитку, ламінат, інтер'єрні фарби.
Залізничники оновили не тільки будівлю вокзалу, але і всі інженерні комунікації.
На всіх реконструйованих вокзалах, в тому числі і на Луцькому, будівельники забезпечили безбар'єрний доступ для людей з обмеженими фізичними можливостями - переходи до вокзалу і до пасажирських платформ облаштовані пандусами.
Нагадаємо, що роботи з оновлення вокзалу в Луцьку тривали з червня по грудень 2011 року і з лютого по жовтень 2012 року.
Також у жовтні залізничники відкрили пішохідний перехід над залізничними коліями в Лозовій і підземний прохід під коліями з пасажирськими посадочними платформами в Хмельницькому.
"Це лише початок реалізації масштабних інфраструктурних проектів. За підтримки уряду та профільного міністерства залізничники зроблять все, щоб пасажири отримали сервіс європейського рівня", - зазначив генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак.