Найбільше працівники передвиборних штабів можуть украсти з коштів, виділених для роботи "в полі" - до 150 тисяч доларів у розрахунку на бюджет у 2 мільйони на всю кампанію.
Про це сказано в результатах опитування експертів Комітету виборців України, Асоціації політичних консультантів і Berta Communications.
На другому місці за можливостями крадіжки йде зовнішня реклама. З теоретичним бюджетом 400 тисяч доларів на неї можна поцупити до 100 тисяч за рахунок завищення цін.
Теж 100 тисяч можна заробити і на закупівлі продуктових наборів для виборців.
На рекламі в ЗМІ працівники передвиборних штабів зможуть вкрасти тільки 40 тисяч із виділених 400 тисяч доларів.
А в день виборів можна заробити 20 тисяч доларів лише за рахунок заниження гонорарів і "кидків" з їх виплатою.