Депутати Львівської міськради ухвалили постанову про посилення контролю за виконавчими органами у сфері використання бюджетних коштів і постанову, якою обмежили рівень премій працівникам департаменту "Адміністрація міського голови".
Як повідомляє "Львівський портал", відтепер фінансування об'єктів можна буде здійснювати тільки після затвердження сесією ЛМР титульного списку. Окрім того, свою резолюцію на проведення фінансування робіт повинні дати профільна комісія (залежно від того, про об'єкт якої галузі йдеться) і бюджетна комісія Львівської міськради. Тільки після цього департаменту з питань економіки можна буде здійснювати розрахунки.
"Це рішення дуже важливе, оскільки тепер не мер вирішуватиме на власний розсуд - розрахуватися з тією чи іншою фірмою, а відповідальність беруть на себе дві депутатські комісії. Досі розрахунки здійснювалися в ручному режимі. Садовий вирішував: цьому заплатимо, а цьому - ні. І саме зараз пожинаємо наслідки такого управління, коли є великі заборгованості міськради перед підприємцями за вже виконані роботи і є судові позови", - зазначив депутат Юрій Кужелюк.
Також другою ухвалою депутати обмежили рівень премій працівникам департаменту "Адміністрація міського голови". Міські обранці ухвалили, що відтепер премія не може перевищувати 10% від посадового окладу працівника. Як зазначили депутати, в цьому департаменті працює надто багато людей і вони виконують не властиві їм роботи. "Раніше в цьому департаменті працювали 11 осіб, зараз 44. Це трохи забагато для обслуговування міського голови", - вважає депутат.
Нагадаємо, голова постійної комісії з фінансів і планування бюджету Львівської міськради Яромир Самагальський вважає, що Львівських підприємців усунули від підготовки до Євро-2012.