Міністр інфраструктури Володимир Омелян звинуватив Войцеха Бальчуна в невиконанні плану реформування "Укрзалізниці", який він презентував 25 липня 2016 року.
Дорожня карта Бальчуна складалася з короткострокових (6 місяців) і середньострокових реформ (18-24 місяці).
За оцінкою Омеляна, із 27 змін, які голова "Укрзалізниці" планував здійснити за шість місяців, виконано лише одну - розпочато активну PR-кампанію. Комплаєнс-офіс і пасажирську філію "Укрзалізниці" створено тільки на папері, а решту пунктів провалено, вважає Омелян.
Нагадаємо, минулого тижня Омелян заявив, що голосував проти Войцеха Бальчуна при виборі керівника "Укрзалізниці", і розкритикував його роботу, назвавши "примхливим шоуменом" і "ширмою". Скандал вибухнув після того, як уряд вирішив вивести "Укрзалізницю" з підпорядкування Мінінфраструктури.
Бальчун у відповідь звинуватив Омеляна в тому, що УЗ зіткнулася із саботажем і блокуванням "на найвищому міністерському рівні". Він також заявив, що позитивних змін у компанії "не бачить тільки сліпий".
Поляк Войцех Бальчун, який свого часу очолював польську залізницю PKP Cargo, був призначений на посаду голови "Укрзалізниці" навесні 2016 року.