Уже вкотре МФК Gulliver взяв активну участь у соціальних ініціативах. Цього разу він постав перед киянами і гостями міста у фіолетовому кольорі
Увечері 17 листопада в самому центрі столиці кияни та гості міста могли бачити незвично фіолетовий Gulliver і подивитися ролик, присвячений Дню недоношеної дитини. Цього року Україна саме таким чином приєдналася до всесвітньої ініціативи - підсвітила фіолетовим кольором історичний пам'ятник "Софія Київська", Оперний театр у Львові, а також одну з найвищих споруд Києва багатофункціональний комплекс Gulliver, повідомили "ДС" у прес-службі МФК.
Соціальний ролик, який був показаний на медіа-фасаді Gulliver, присвячений проекту Нетерплячки. Його організатори - БФ Свічадо, ТМ Раненько, Українська Біржа Благодійності і Асоціація неонатологів України - об'єдналися для привернення уваги й інформування суспільства про проблеми недоношених дітей. Адже щороку в нашій країні народжується близько 500 тис. немовлят, 24 тис. із них з'являються на світ раніше від належного терміну.
"Ми отримуємо величезне задоволення від того, що приносимо користь суспільству і звертаємо увагу на важливі соціальні теми. За два роки роботи ми оцінили значення символів, передусім переданих світлом. Перебуваючи в самому центі столиці, Gulliver за допомогою унікального декоративного підсвічування передає настрій усього світу, підтримуючи так українців, які зустрілися віч-на-віч з непростою життєвою ситуацією", - коментує ініціативу керуюча МФК Gulliver Лілія Рєзвая.
Реалізувати цю ініціативу вдалося завдяки унікальному декоративному медіа-фасаду, розмір якого 17 000 кв. м. На цей момент він є найбільшим медіа-фасадом у Європі. Розробили це диво технічної думки фахівці легендарної французької компанії BlachereIllumination, на рахунку якої освітлення Ейфелевої вежі і Єлисейських полів у Парижі. Для реалізації проекту медіа-фасаду Gulliver було використано 10 тис. світлодіодних лінійок з яскравих світлодіодів (LED) преміум-якості японської компанії Nichia.
Унікальне підсвічування МФК Gulliver не вперше стає "центром суспільного життя". За три роки Gulliver, як одна з найвищих споруд Києва, передав і створив настрій для мільйонів киян і гостей столиці. Адже це його основне завдання.