Компанія METRO Cash & Carry Ukraine перемогла в торгах Міноборони на постачання продуктів для експерименту з реформування системи харчування в армії (переклад на шведський стіл).
Про це повідомив у своєму фейсбуці заступник міністра економіки Максим Нефьодов, який є ідейним натхненником переведення держзакупівель на електронні торги.
Тендер Міноборони проводили за принципом редукціону (на пониження), тому зі стартовою ціною 3,24 млн гривень переможець запропонував 2,15 млн гривень.
"Уперше перемогла "нікому невідома" компанія METRO Cash&Carry Ukraine, яка до появи електронних закупівель ніколи не була "достатньо кваліфікованою", щоб постачати продукти - ці тендери завжди вигравали якісь ФОПи", - зазначив Нефьодов.
Нагадаємо, під час експерименту, який проводять у Міноборони, закупівлю продуктів відокремили від послуг харчування. При цьому пілотний проект передбачає приготування їжі з куплених продуктів військовими кухарями. У майбутньому заплановано закуповувати і ці послуги, але на рівні не міністерства, а одного міста чи району.