Соціальні мережі, зокрема Facebook, обігнали пошукову систему Google за кількістю переходів із них на новинні ресурси.
Про це повідомляє Fortune із посиланням на дані Parse.ly, що аналізує інтернет-трафік.
Дослідження ґрунтується на вивченні трафіку понад 400 великих новинних сайтів (включно із традиційними ЗМІ й онлайн-виданнями), які отримують понад 6 млрд переглядів і мають більш ніж 1 млрд унікальних відвідувачів на місяць.
У травні-липні на соцмережі, основну частку яких займає Facebook, припадало 43% переходів на онлайн-медіа, тоді як частка Google становила 38%.
Востаннє Facebook перевершував Google за цим показником у жовтні 2014 року, проте тоді відрив не був таким помітним, зазначає Parse.ly.
При цьому аналітики вказують на те, що розрив зростає через те, що частка пошукових системи практично не змінюється, тоді як частка соцмереж стабільно зростає.