Дарницький міст у Києві, який "Укрзалізниця" здала в експлуатацію 2011 року, досі не легалізовано, оскільки не оформлено процедуру його передачі на баланс у КМДА.
Про це в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" розповів начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопишин.
За його словами, за час будівництва Дарницького моста в Києві змінилися сім прем'єрів, і кожен уряд починав будувати міст мало не з нуля, постійно перевіряючи, що зробили попередники. Незважаючи на це, "Укрзалізниця" зі своїм завданням упоралася, побудувала об'єкт і здала його в експлуатацію.
Щодо легалізації моста, Кривопишин зазначив, що її мав здійснити Олександр Попов. "Ми йому здали всі документи, і вони зависли в КМДА. Ситуація просто анекдотична. Бо за фактом половину моста - верхню його частину - ми передали, а нижня зависла", - повідомив начальник Південно-Західної залізниці.
Водночас Кривопишин звернув увагу на те, що міст слід освітлювати, його повинні прибирати, обходити і перевіряти спеціальні служби. Тому київська влада повинна взяти міст на баланс міста якомога швидше. "Зрозуміло, що Дарницький міст сьогодні ще новий і не вимагає особливого догляду, але на ньому немає світла, міст не освітлений. Мені кажуть увімкнути світло коштом "Укрзалізниці". Але ж міст нами вже здано, він уже не наш. Невже не простіше взяти пакет документів і легалізувати об'єкт? Адже це не так складно. Зафіксувати бюджет, визначитися з витратами на електроенергію, прибирання й інші платежі - і легалізувати. А якщо там, не дай Бог, щось станеться, хтось же повинен буде нести за це відповідальність", - наголосив Кривопишин.
Начальник Південно-Західної залізниці вважає, що Дарницький міст - реальний ключ до розвитку міста на багато років уперед, на якому зав'язано дуже багато макропроектів, тому забувати про нього не варто. "Це єдиний міст в Україні, звідки не скидається брудна вода в річку, тому що в його тілі прокладено зливову каналізацію. Це єдиний міст в Україні, де лежить справжній швейцарський асфальт із гарантією 30 років. Де вас ні разу не трусне на термостиках, тому що ці стики привезено з Німеччини та виготовлено з круппівської сталі. Я вже не кажу про інженерну начинку, якою цей міст наповнено на перспективу розвитку міста. Тому що ми його робили на сто років уперед", - пояснив Кривопишин.