Президент Петро Порошенко витратив 96,5 млн гривень на свою виборчу кампанію. Про це йдеться в повідомленні, яке опубліковано в газеті "Голос України".
Усього на рахунок виборчого фонду Порошенка надійшло 96,5 млн гривень, і вся ця сума є особистими коштами президента.
На виготовлення матеріалів передвиборної агітації Порошенко витратив 4 млн гривень, на використання засобів масової інформації - 82,4 млн гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 215 тис. гривень, на інші витрати - 9,8 млн гривень.
Оскільки він набрав 9,857 млн голосів виборців, кожен голос обійшовся Порошенкові приблизно в 9,8 грн.
Для порівняння, Юлія Тимошенко, яка зайняла друге місце, витратила на виборчу кампанію 67,5 млн грн, набравши 2,310 млн голосів. Для неї один голос обійшовся у 29,2 грн.
Серед лідерів найбільш ефективною з фінансового погляду кампанія була в Олега Ляшка, який, витративши лише 7 млн грн, отримав 1,5 млн голосів. Витрати становили близько 4,7 грн за один голос. У Анатолія Гриценка цей показник дорівнював 7,2 грн за голос (витрати - 7,1 млн грн із результатом 989 тис. голосів).
Неефективними виявилися кампанії в Сергія Тігіпка, Михайла Добкіна й Олега Тягнибока. Тігіпко витратив на вибори 75,5 млн грн, отримавши 943 тис. голосів (80 грн за голос), Тягнибок - 17,2 млн грн, отримавши 210 тис. голосів (81,5 грн за голос), Добкін - 78,3 млн грн, отримавши 546 тис. голосів (143,4 грн за голос).
Нагадаємо, президент України Петро Порошенко доручив Кабміну направити кошти, зекономлені під час президентських перегонів у один тур, на забезпечення Збройних сил України та першорядні потреби військових-учасників антитерористичної операції. За словами прем'єр-міністра Арсенія Яценюка, на виборах президента вдалося заощадити 575 млн грн.