Аеропорт "Бориспіль" знову змінив свої плани щодо термінала F, відмовившись від ідеї зробити з нього вантажний комплекс.
Про це заявив гендиректор аеропорту Олексій Кочанов, пише "Коммерсантъ-Украина".
За його словами, угода з Євросоюзом про створення спільного авіапростору має сприяти залученню в Україну нових авіакомпаній, включно з великими лоукостерами EasyJet і Ryanair. Тому аеропорту знадобляться додаткові потужності для обслуговування пасажирів.
"Ми повернулися до первинного плану, який передбачає використання терміналу B переважно для внутрішніх рейсів, а F - для бюджетних авіакомпаній і чартерних перевезень", - додав перший заступник голови Державіаслужби Олександр Гречко.
Термінал F у "Борисполі" ввели в експлуатацію 2010 року. Пропускна спроможність термінала - 900 пасажирів на годину на виліт і приліт. Його вартість становила близько 400 млн грн. Рішення про будівництво термінала ухвалили 2008 року, після того як стало зрозуміло, що термінали A і B не справляються зі зростанням пасажиропотоку, а термінал D не встигають побудувати, згідно з планом, до 2012 року.
2012 року, напередодні футбольного чемпіонату Європи, у "Борисполі" відкрили великий термінал D, у який поступово перевели всі регулярні авіарейси. Останньою з термінала F у D в травні минулого року перейшла авіакомпанія МАУ.