Mail.ru Group збирається розвивати свої сервіси на зарубіжних ринках під назвою my.com.
"Ми досягли певного успіху в російськомовному інтернеті, але не збираємося на цьому зупинятися. Тож уже більше року тестуємо окремі продукти на зарубіжних ринках", - цитує гендиректора компанії Дмитра Гришина "КоммерсантЪ-Украина".
Які країни цікаві Mail.ru Group і які сервіси компанія буде там просувати, він не повідомив. Однак офіси Mail.ru вже є в Німеччині, Ізраїлі, Латвії.
Експерти припускають, що закордонну експансію компанія почне з ігрового спрямування. У неї вже є кілька десятків популярних браузерних і клієнтських ігор, таких як "Алоди он-лайн", Perfect World, "Володар Кілець он-лайн", Warface. "У Німеччині, Франції їх гри поширюють через партнерів. Можливо, Mail.ru активніше піде в Китай, де ігри популярні, і користувачі витрачають чимало", - міркує аналітик ФК "Відкриття" Олександр Венграновіч.
За підсумками третього кварталу 2012 року виручка Mail.ru Group становила 4,97 млрд руб. ($158 млн). Он-лайн-ігри принесли компанії 1,17 млрд руб. ($37 млн).