Ігрофікація (залучення користувачів інтернет-проектів за допомогою ігрової механіки або системи заохочень) стає дедалі більш популярною не тільки для залучення он-лайнових клієнтів, але і для мотивації співробітників великих компаній, повідомляють Вести з посиланням на дослідження Deloitte Review.
Так, інтернет-портал Opower пропонує додаток, за допомогою якого можна економити енергію. Завантаживши програму, користувач одержує щоденний звіт використання електроенергії в квартирі, а також різні поради щодо її економії.
Крім того, клієнт автоматично стає членом форуму, на якому обговорюються питання економії енергії в домашніх умовах, і заробляє заохочувальні очки. Портал заощаджує гроші користувачів програми та допомагає комунальним компаніям пропагувати економне використання енергії.
Тим часом все йде до того, що ігрофікація незабаром стане невід'ємною частиною робочого комп'ютера співробітника великої компанії. 2011 р. Facebook почав пропонувати соціальну платформу під назвою Rypple. Додаток показує індивідуальні цілі і завдання користувача, коментарі друзів і колег. Після досягнення цілей або вивчення чогось нового учасник програми отримує заохочувальні бали.
На думку експертів, потенціал ігрофікаціі досить великий, а обсяг цього бізнесу може становити $2,8 млрд до 2016 р. Як очікується, 70% компаній Global 2000 до 2014 р. будуть використовувати такі додатки для стимулювання своїх співробітників.
Нагадаємо, український топ-менеджер Роман Хміль інвестував у комп'ютерні ігри.