ГоловнаЕкономікаБізнес

Політреклама на ТБ подешевшала

Оголошені цифри на агітацію виявилися нижчими, ніж ціни 2010 року.

Політреклама на ТБ подешевшала
Фото: tsn.ua

Вартість передвиборної агітації на провідних телеканалах виявилася значно нижчою, ніж у попередні виборчі кампанії (див. таблицю). Про це пише Марія Попова в газеті "КоммерсантЪ-Украина". Це особливо дивно, оскільки ціни регулює держава. За законом, середньодобова ціна секунди політагітації повинна відповідати середній комерційній ціні на каналі за три квартали, що передують виборам року.

Учасники ринку називають різні причини зниження цін. Одні на умовах анонімності кажуть, що Партії регіонів зараз невигідно відсікати дрібних конкурентів високим ціновим порогом. Мовляв, Об'єднану опозицію це все одно не зупинить, а партійний бюджет розорить. Інші заперечують саму можливість того, що Партія регіонів може втручатися в процес ціноутворення.

Нагадаємо, телеканал НБУ здивував своїми цінами на політрекламу.

Таблиця: Коммерсант-Украина
Таблиця: Коммерсант-Украина

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram