Японське рекламне агентство Dentsu оголосило про купівлю британської комунікаційної групи Aegis за $5 млрд.
"Dentsu і Aegis стануть лідерами в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, збільшать присутність в Еропі і стануть найшвидшою у розвитку мережею в США", - розповів Reuters президент Dentsu Тадаші Ішії.
"Це дуже вигідна угода для обох сторін. Бізнес Aegis розвинений в багатьох регіонах, крім Японії, де лідером ринку є Dentsu. Тимчасом як частка ринку японського агентства за межами країни становить лише 16%", - стверджує в свою чергу директор з комунікацій і маркетингу Aegis Луїс Еванс.
Джерело в рекламній індустрії говорить, що операція планувалося давно. "Минулого року Aegis позбавлялася непрофільних активів, враховуючи дослідницький підрозділ Synovate. Холдингу вдалося його продати за 525 млн фунтів французькій групі Ipsos", - відзначає він. Водночас Aegis планував збільшити присутність на рекламному ринку, придбавши за рік 18 нових активів: на профільні активи холдинг витратив 75 млн фунтів.
Нагадаємо, що витрати рекламодавців по всьому світу 2011 року оцінювалися в $465 млрд.