Південнокорейська Hyundai Motor Company змінила стратегію розвитку, тому що вирішила зосередитися на підвищенні якості автомобілів, внаслідок чого вони подорожчають, пише "Коммерсант-Украина".
"Найближчі кілька років ми не будемо збільшувати обсяг виробництва, а збережемо його на поточному рівні. Водночас компанія зосередиться на інвестиціях у підвищення якості та поліпшення дизайну автомобілів", - заявив учора журналістам комерційний директор "Hyundai Motor Україна" Геннадій Четверухін.
За його словами, частка Hyundai на українському ринку в результаті може навіть знизитися з нинішніх 10,3% до 8-10%.
Зміниться і позиціонування Hyundai - зараз марка сприймається як представник бюджетного сегменту, а в майбутньому позиціонуватиметься як престижний автомобіль.
"Вартість автомобіля зросте. Однак він буде оснащений новітніми технологіями і додатковим устаткуванням", - розповів Четверухін. Наскільки подорожчає продукція, в Hyundai не говорять.
Нагадаємо, зараз автомобілі Hyundai є найпопулярнішими в Україні. За даними асоціації автовиробників України "Укравтопром", в квітні в країні було продано близько 2,3 тис. автомобілів цієї марки.