Голова правління Центру політико-правових реформ (pravo.org.ua)
Автор більше 40 наукових публікацій з проблематики публічного права, в тому числі, монографії “Виконавча влада та проблеми адміністративної реформи в Україні” (2002).
Народний депутат України 2-го та 3-го скликань. Член фракції партії “Реформи і порядок”.
Викладач Національного університету “Києво-Могилянська академія”.
Якщо нам судилося вести багаторічну війну, то це не значить, що ми повинні відмовитися від основ демократії, від принципів верховенства права та належного врядування.
2019 рік був втрачений для реформи публічної адміністрації, а у сфері державної служби відбулися значні відступи від закладених у попередні роки європейських стандартів.
У світовій практиці є два варіанти виходу з політичної кризи, коли парламент не може домовитись щодо нового уряду. Перший, найпростіший, – це оголошення дострокових парламентських…
Аби забезпечити створення Уряду, спроможного вивести країну з руїни, і при цьому задовольнити високі моральні вимоги Майдану, необхідно взяти до уваги моменти, які я виклав в цьому…
Конституційний суд України прийняв два неоднозначні рішення, якими фактично надав право Кабміну ігнорувати положення законів України у сфері соціального захисту