Apple Inc. розпочала продаж останньої моделі iPad з 20 липня, як і було заплановано, щоб посилити присутність на ринку планшетних комп'ютерів, які забезпечують компанії 20% виторгу.
Новий iPad, продажі якого в США відкрилися в березні поточного року, коштує $499-829 залежно від обсягу пам'яті пристрою і підтримуваних стандартів бездротової передачі даних.
Магазини Apple в Пекіні і Шанхаї почали роботу о 8 ранку за місцевим часом, щоб встигнути обслужити всіх клієнтів, які розмістили замовлення на нові пристрої заздалегідь. Ринок КНР став для Apple другим за величиною після США, оскільки зростання доходів населення Китаю зробило доступнішими продукцію компанії: iPhone, iPad та комп'ютери Mac.
Виторг Apple в КНР становив $7,9 млрд із сукупних $39,2 млрд компанії в другому фінкварталі, який завершився 31 березня. Порівняно з аналогічним періодом минулого року цей показник збільшився більш ніж утричі.