Клуб Англійської прем'єр-ліги "Манчестер Сіті" оголосив про підписання багатомільйонного спонсорського контракту з мультиплатформенним додатком інтернет-знайомств Tinder.
Святкуючи підписання спонсорського контракту, "Сіті" і Tinder запустили над Манчестером гігантський дирижабль з написом "Ідеальний збіг" і з символікою компанії і клубу.
Як повідомляють, у суботу перед манчестерським дербі цей дирижабль пролетить над домашнім стадіоном "городян" "Етіхад".
Відзначимо, що рік тому Tinder намагався співпрацювати з головним противником "Сіті" - "Манчестер Юнайтед". За рекламу додатку на рукавах футболістів компанія була готова заплатити 13,4 млн фунтів.
На цей момент у Tinder, який управляється північноамериканською корпорацією Match Group, утворено 20 млрд пар, що робить його найпопулярнішим додатком для знайомств у світі.