Консалтингова компанія Brand Finance опублікувала щорічний список найдорожчих брендів серед футбольних клубів світу.
Рейтинг найдорожчих брендів світу очолив «Манчестер Юнайтед». Крім того, манкуніанці стали першим клубом, вартість бренду якого перевищила 1 мільярд доларів. «Дияволам», які завершили минулий сезон на третьому місці, вдалося обійти «Баварію» і «Реал».
Топ-10 рейтингу найдорожчих брендів серед футбольних клубів:
1 (3). «Манчестер Юнайтед» (Англія) - 1,2 млрд доларів
2 (1). «Баварія» (Німеччина) - 933 млн
3 (2). «Реал» (Іспанія) - 873
4 (5). «Манчестер Сіті» (Англія) - 800
5 (7). «Челсі» (Англія) - 795
6 (4). «Барселона» (Іспанія) - 773
7 (6). «Арсенал» (Англія) - 703
8 (8). «Ліверпуль» (Англія) - 577
9 (10). «Парі Сен-Жермен» (Франція) - 541
10 (12). «Тоттенхем» (Англія) - 360