Віце-президент КХЛ із комерції Ілля Кочеврін розповів про боротьбу з нелегальними трансляціями матчів КХЛ в Інтернеті.
- Наші інвестиції в телебачення сильно збільшилися, а трекери частково відтягують у нас аудиторію. З ними боремося і ми, і наші бродкастери, адже вони теж витрачають серйозні гроші, щоб продавати контент КХЛ. А тут поряд живе безкоштовна роздача цього ж самого контенту.
Це не тільки наша проблема, це стосується всіх, хто володіє інформацією. Джинна випустили з пляшки. І в цій історії з безкоштовним поширенням інформації є і позитивні, і негативні моменти. Вона може вбити цілий ринок, як це сталося зі звукозаписною індустрією, а може в рази збільшити аудиторію.