Українська сторона станом на 16 січня виконала всі процедурні кроки щодо забезпечення початку робіт для відновлення працездатності пошкодженого обладнання мобільного оператора "Vodafone-Україна" і надала необхідні гарантії безпеки їх проведення.
Про це повідомляє українська сторона Спільного центру контролю і координації у фейсбуці.
Ці питання вирішуються за сприяння української сторони СЦКК, штабу АТО і СММ ОБСЄ в Україні.
"Разом з тим, процес вирішення цієї проблеми з боку ОРДО перебуває на "нульовому" рівні: гарантій безпеки з боку НЗФ ОРДО, необхідних на час проведення ремонтних робіт, немає. Водночас активне небажання керівників ОРДО зробити будь-які конструктивні кроки для відновлення роботи мобільного оператора "Vodafone-Україна" маскуються масовими інформаційними "вкидання" і поширенням у підконтрольних їм ЗМІ інформації, яка звинувачує українську сторону в нездатності і небажанні проведення зазначених ремонтних робіт", - йдеться в повідомленні.
Українська сторона СЦКК сподівається, що за сприяння СММ ОБСЄ таки вдасться розпочати роботи з відновлення пошкодженого обладнання "Vodafone-Україна".
Нагадаємо, зв'язок зник у середині дня 11 січня. Виявилося, що був пошкоджений магістральний оптоволоконний кабель "Vodafone-Україна" в районі підконтрольної "ДНР" Оленівки. Компанія висловила готовність провести ремонт, але зажадала забезпечення безпеки.
"Vodafone-Україна" - єдиний український мобільний оператор, який працював на окупованих територіях. Створені в "ДНР" і "ЛНР" "власні оператори" "Фенікс" і "Лугаком" після пошкодження мережі "Vodafone-Україна" працюють з перебоями.