Група StarLightMedia Віктора і Олени Пінчуків переформатує підлітковий телеканал QTV на дорослий розважальний канал "Оце".
Про це повідомляє "Детектор Медіа".
Зазначають, що 17 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення змінила в ліцензії ТОВ "Хмарочос медіа" логотип і програмну концепцію.
Телеканал QTV був орієнтований на підліткову аудиторію, показував переважно закуплений анімаційний контент. Натомість телеканал «Оце» буде орієнтований на аудиторію 35+ і показуватиме розважальний контент виробництва групи StarLightMedia.
"Ми хочемо стати дорослішим каналом. Наша аудиторія - 35+, навіть 40+. Ми будемо показувати контент StarLightMedia, повтори кращих програм телеканалів СТБ, Новий", - розповів директор каналу Ілля Семенов.
Від формату підліткового каналу група відмовляється з економічних причин. За словами члена Нацради Валентина Коваля, деякі рекламодавці принципово відмовляється від розміщення реклами в дитячих блоках (а QTV був дитячим каналом).
У програмній концепції телеканалу "Оце" порівняно з каналом QTV буде менше власного виробництва (3 години 30 хвилин замість 8 годин 24 хвилин), але більше національного продукту (18 годин замість 12) і менше іноземного продукту (6 годин замість 12).
Нагадаємо, колишній прем'єр-міністр Арсеній Яценюк став співвласником телеканалу "Еспресо".