У Київській міськадміністрації пропонують звузити Хрещатик з 8 до 5 смуг і облаштувати на ньому наземні пішохідні переходи. Такий проект презентував спеціаліст Департаменту містобудування та архітектури Віктор Петрук, повідомляє РБК-Україна.
"Ми звернули увагу на те, що пропускна здатність восьмисмугового Хрещатика абсолютно не адекватна пропускній здатності прилеглих вузлів. Восьмисмуговий Хрещатик може пропускати до 5,5 тис. автомобілів на годину в одному напрямку. Водночас, вранці Європейська площа в напрямку Хрещатика пропускає тільки близько 3,2 тис. автомобілів на годину, а ввечері Бессарабська площа - близько 2,2 тис. автомобілів на годину", - розповів Петрук.
Експерт пропонує звузити проїжджу частину Хрещатика на 2-3 смуги і за рахунок цього облаштувати наземні пішохідні переходи.
Петрук уточнив, що від вул. Хмельницького до вул. Михайлівської пропонується звузити проїжджу частину Хрещатика до трьох смуг в напрямку Бессарабки і до двох смуг в напрямку Європейської площі. При цьому можна організувати регулювання перехресть Б. Хмельницького - Хрещатик, Прорізна - Хрещатик і Михайлівська - Хрещатик у дві фази.
"Ми промоделювали цю ситуацію і побачили, що перебуваємо на правильному шляху. Схема організації руху і світлофорне регулювання дозволяє пропускати пішоходів біля ЦУМу, Департаменту архітектури та Будинку Профспілок по денній поверхні, не ускладнюючи при цьому автомобільний рух", - пояснив Петрук.
Нагадаємо, рух транспорту на Хрещатику був закритий через початок масових акцій протестів в центрі Києва в грудні 2013-го. Повністю рух на Хрещатику та прилеглих вулицях відновили на початку серпня 2014-го.