Семінари, які Роберт Маккі буде проводити у вересні в столиці, націлені не тільки на кінематографічну аудиторію, але і на бізнесменів і маркетологів, повідомляють організатори події.
Маккі стверджує, що вміння розповідати історії прямо пов'язане з успішним управлінням бізнес-процесами. Значна частина майстерності розповіді, яку освоюють сценаристи, - мистецтво переконання. "У бізнесі це мистецтво відіграє дуже важливу роль; в бізнесі взагалі дуже важливо переконувати - вашу команду в правильності ваших рішень, ваших партнерів у раціональності і впевненому майбутньому вашої компанії. На якому рівні треба відстоювати свою точку зору і передавати своє бачення", - впевнений Роберт Маккі.
Серед компаній, які користувалися послугами голлівудського консультанта, - "Дисней", "Піксар", "Параманут", "Фокс", "Warner Brothers", телеканали "ВВС", "CBS" і "PBS".
Як приклад бізнесмена, який вдало застосовував навички розповіді, Маккі наводить Стіва Джобса. "Коли люди використовують логіку, вони завжди уникають усього негативного і розповідають лише про позитивний досвід, а ті, хто слухає, завжди знають, що за всім цим позитивом ховається реальне пекло бізнесу. Вони розуміють, що всі помилки, некомпетентність - все сумнівне поховано під цією презентацією. Вони знають, що їм брешуть, і не вірять. а що роблять великі лідери - як, наприклад, Стів Джобс? Вони беруть всі ці факти й дані, і роблять з них історію. великі лідери сильні історіями, а не логікою".
Тому, вважає Маккі, для бізнесменів дуже важливо вчитися користуватися мовними навичками, працювати з історіями, а не тільки з логікою й цифрами.
Концепція розповідання історій, створена Робертом Маккі, використовується в тактиці проведення судових засідань багатьма провідними юридичними фірмами з Уолл-Стріт та Парк-Авеню, а також у роботі рекламних агентств і компаній, що виходять на IPO.
Нагадаємо, Роберт Маккі проведе в Києві чотириденний семінар - з 11 по 14 жовтня 2012 року.