ГоловнаПолітика

6% українців готові голосувати за гроші

За даними соціологів, кандидати не роблять ставку на студентів.

6% українців готові голосувати за гроші
Фото: comments.ua

6,2% виборців готові проголосувати за кандидатів у депутати, які запропонують їм подарунки (продуктові чи побутові набори) або гроші.

Про це свідчать результати дослідження електоральних уподобань, проведеного GFK Ukraine у червні 2012 року.

Примітно, що таких виборців серед жінок більше, ніж серед чоловіків (6,9 проти 5,5%). Найбільше людей, готових отримати подарунок, - серед 20-29-річних, найменше - у групі 40-49 років (9,0% проти 3,4%). При цьому кияни лідирують серед тих, хто готовий голосувати за винагороду (11,9%), а також серед тих, хто проголосував би наступного тижня за Партію регіонів.

Водночас 52% респондентів зазначили, що подібна пропозиція не вплинула б на їхнє рішення щодо того, за кого голосувати. Найбільше таких серед людей із вищою освітою (62%) і на Заході (62%), найменше - на Півдні (38%).

29% респондентів не голосували б за таких кандидатів.

Найбільш неприйнятною підтримка кандидата за гроші є для виборців партії УДАР (37% серед них не схильні приймати подібні пропозиції), серед студентів (35%) і людей середнього віку.

Натомість подарунок від представників кандидатів узяли б 30% потенційних виборців, 54% - відмовилися б. Відчутно більше тих, хто взяв би подарунок, серед студентів (36%), однак серед них і найменше число тих, хто проголосував би за такого кандидата.

Згідно з даними, 61% селян відмовився б від подарунків проти приблизно 48% жителів великих міст.

Окрім того, 5,6% українців розповіли, що представники кандидатів пропонували їм подарунки або гроші цьогоріч. Найбільше таких серед непрацюючих або пенсіонерів (близько 8% у кожній групі) і тих, хто має базову або середню освіту. Водночас жодному студентові кандидати не пропонували гроші або подарунки.

Нагадаємо, більш ніж третина українців іще не визначилася, за кого проголосує на майбутніх парламентських виборах.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram