​Велика Кишеня

Мережа роздрібної торгівлі

​Велика Кишеня

Офіційний сайт

«Вели́ка Кише́ня» — мережа супермаркетів в Україні, належить компанії Retail Group. Свою діяльність розпочала 4 червня 2000 року з роздрібної крамниці в Києві. На початок 2023 року працюють 5 супермаркетів у Києві, 2 в Черкасах та 1 в Українці, в Києві діють 17 магазинів «ВК Експрес» та 1 магазин «ВК Select».

Історія

У квітні 2000 року було відкрито перший супермаркет у Києві на базі торгового оператора ТОВ «Квіза-Трейд». 2005 року торговий обіг компанії досяг 1,4 млрд грн. Виручка мережі 2006 року склала 2,4 млрд гривень.

У жовтні 2007 року в 18 містах України працювало 40 магазинів мережі: 32 супермаркети та 8 гіпермаркетів, сукупні торгові площі сягали 100 тис. м2.

На початку листопада 2009 року мережа налічувала 45 магазинів у 24 містах України, зокрема, 10 гіпермаркетів та 35 супермаркетів. Влітку 2010 року мережа почала оновлення бренду.

Навесні 2013 року Retail Group заявляли, що встановили перші в Україні каси самообслуговування, 19 грудня у столичному супермаркеті встановили каси NCR, що приймають купюри та монети будь-якого номіналу.

У 2014 році програма лояльності торгової мережі отримала назву «Бумеранг», вона проіснувала 8 років.

У січні 2016 року стало відомо що на додачу до акційних пропозицій українських ритейлерів, які відображаються в окремому розділі в системі онлайн банкінгу Приват24 з'явилися пропозиції від мережі «Велика Кишеня», а 12 травня стало відомо що Retail Group інтегрувала з банкінгом свою дисконтну програму.

2016 року Retail Group з Visa та Фідобанком почала впровадження безконтактних платежів. 2015 року два супермаркети мережі в Обухові та Білій Церкві (у Київській області) було переформатовано на гіпермаркети «Велмарт», площа відкритих 2015 року магазинів «Велмарт» склала 5,5 тис. м2.

2019 року в київських супермаркетах мережі на касах самообслуговування Retail Group з'явилася можливість розраховуватися технологію біометричної оплати обличчям FacePay24.

Усі торгові марки належать компанії Retail Group Романа Луніна. Його статки Forbes Україна у 2021 році оцінив у $150 мільйонів. Виторг Retail Group у 2020 році становив 12,2 млрд грн, роком раніше — 11 мільярдів.

Внаслідок російського вторгнення у 2022 році Retail Group закрила супермаркет «Велика кишеня» в Сєвєродонецьку.

Власні торговельні марки

Мережею були започатковані власні торговельні марки «Хіт продукт» (з 2007), «№ 1 — чесна ціна» (з 2008) та «Щедрое застолье» (з жовтня 2009).

Асортимент продукції ТМ «Хіт продукт» становить близько 300 товарів: олія, крупи, борошно, цукор, мінеральні води, сухарики, одноразовий посуд, консерви, засоби гігієни та ін. виробництва ЗАТ «Агроекопродукт», ТОВ «Кернел-Трейд», ВАТ «Крушинський птахівничий комплекс», «БДВ Хунгарі Трейдинг Кфт» (Угорщина), ТОВ «Коттон клаб» (Росія).

Асортимент ТМ «№ 1 — чесна ціна» представлений 70-ма найменуваннями товарів у таких категоріях: чай, бакалія, консерви, молочні продукти, яйця, побутова хімія, товари для дому. Власна марка компанії — «№ 1» — у рамках Всеукраїнської практичної конференції отримала національну премію «Private Label-2009» у номінації «Найкраща ціна» (2009).

Зараз у лінійці ТМ «Щедрое застолье» всього 12 найменувань продуктів (варена, напівкопчена ковбаса, сосиски та сардельки), але найближчим часом мережа розширить асортимент новими позиціями: варено-копченими та сирокопченими ковбасами, а також варено-копченими м'ясними виробами.

13.02.2024