Антимонопольний комітет зацікавився, чому ціни на продукти у супермаркетах ростуть швидше, ніж у їхніх постачальників.
Наприклад, повідомляє прес-служба АМКУ, з 1 по 16 квітня оптові ціни на цукор зросли на 19,6%, а роздрібні - на 29%. Цибуля на ринках подорожчала на 18,4%, а у магазинах - на 37,4%, картопля - на 25,5% і 40,1% відповідно. Молоко подорожчало на 1,9% у оптовиків, але магазини підняли ціни на 3%.
З іншого боку, оптові ціни на курятину знизилися на 2,9%, а роздрібні - лише на 0,5%.
Стосовно деяких товарів, таких як яловичина або житньо-пшеничний хліб, взагалі парадоксальна ситуація: оптово-відпускні ціни падають, а у супермаркетах - зростають.
Комітет вимагає від магазинів вжити заходів, аби не допустити необгрунтованого підвищення цін на продовольчі товари. Рекомендації надано супермаркетам "Вопак", "Караван", "Бімаркет", "Сільпо", "Фора", "Перехрестя", "Край", "Новус", "Фуршет", "Білла", "Спар", "АТБ" , "Ашан", "ЕКО-маркет", "Метро", "Велика кишеня", "Амстор" та ін. (Всього - 18 компаній-рітейлерів).
Нагадаємо, останнім часом Антимонопольний комітет тісно працює з цінами на різні товари та послуги. До поля зору відомства потрапили яйця, бензин, ліки, проїзд у маршрутці.