Безпілотний автомобіль Audi TTS, або Audi Shelley, розігнали до 190 км/год.
Автомобіль, що розробляється фахівцями Стенфордського університету спільно з концерном Volkswagen, пройшов гоночну трасу Thunderhill Raceway Park лише на кілька секунд повільніше, ніж це роблять професійні гонщики.
Щоб обійти їх час, учені хочуть краще зрозуміти, як саме водять машину професіонали. Для цього під час автогонки Rolex Monterey Motorsports Reunion, яка відбулася днями, вони забезпечили двох гонщиків сенсорами, що вимірюють фізіологічні показники. Зіставляючи дані з них з інформацією, отриманою з датчиків автомобіля, вони зрозуміли, які маневри вимагають від водіїв максимального напруження сил. Саме в ці моменти, як припускають вчені, дії гонщика, засновані на інтуїції, можуть дуже відрізнятися від поведінки алгоритму, що закладено в автономний автомобіль.
Екстремальні режими водіння представляють не тільки спортивний інтерес. Досвід, отриманий на гоночній трасі, може бути використано в звичайній їзді під час небезпечних ситуацій та у складних дорожніх умовах. Наприклад, розрахунки, які робить автопілот, щоб контролювати пробуксовку коліс при проходженні швидкісної траси, дуже схожі на ті, що доводиться робити на слизькій дорозі.
Нагадаємо, безпілотні автомобілі Google в процесі випробування проїхали вже більше ніж 300 тисяч миль (більше ніж 480 тисяч кілометрів).