Надходження до бюджетів українських телеканалів під час Євро-2012 становлять близько 3 млн євро.
"Рекламні надходження становлять більше за 2 млн євро, ще 1 млн забезпечило спонсорство", - озвучив попередні підрахунки в ефірі Першого національного гендиректор комунікаційної групи Aegis Media/GMG Олександр Гороховський.
Матчі чемпіонату транслювали три українські канали - Перший національний, "Україна" та "Футбол".
Гендиректор Першого національного Єгор Бенкендорф зазначив, що за права на трансляцію канал заплатив 13 млн євро, але частину цих прав відразу запропонували іншим каналам, заощадивши таким чином 10 млн євро. За його словами, Перший національний заплатив 20% вартості прав на трансляції. "Заробіток на таких трансляціях є збитковим. Рекламні надходження покривають лише 25% витрат", - зазначив Бенкендорф.
Водночас колишній гендиректор телеканалу "Україна" Вальдемар Дзікі зазначив, що польське телебачення не отримало величезних прибутків від трансляцій матчів Євро-2012. За його даними, рекламні надходження місцевих телеканалів становлять близько 20 млн євро, а витрати на купівлю прав були вище за мінімум на 10 млн євро.
"Я думаю, такий стан речей - це питання не тільки єврочемпіонату. Всі великі спортивні події в світі починають бути витратними, і така тенденція є і в США, де великі телекомпанії теж виходять в нуль або залишаються в мінусі. І це стосується не лише футболу", - зазначив Дзікі.