Швейцарська компанія годинників TAG Heuer оголосила про рішення призупинити дію рекламного контракту з російською тенісисткою Марією Шараповою через допінговий скандал.
У компанії повідомили, що термін дії контракту закінчився 31 грудня 2015 року, і TAG Heuer вирішила не продовжувати його.
"Ми перебували в процесі переговорів про продовження співпраці. У зв'язку з ситуацією, що склалася, швейцарська годинникова компанія вирішила призупинити переговори і не продовжувати контракт із Шараповою", - йдеться у повідомленні компанії.
Оновлення. Згодом стало відомо, що німецький автоконцерн Porsche припинив співпрацю з Шараповою. Як повідомляє Reuters з посиланням на заяву компанії, на час розслідування справи про вживання допінгу скасовано всі заходи з її участю.
"Ми засмучені останніми новинами про Марію Шарапову. Поки не з'ясовано всі подробиці справи і ми не можемо повністю проаналізувати ситуацію, ми вирішили призупинити участь Шарапової у запланованих заходах", - йдеться в повідомленні автоконцерну.
Раніше виробник спортивного екіпірування Nike призупинив дію договору з Марією Шараповою на час розслідування. Nike - один з основних спонсорів російської тенісистки. Крім Nike і TAG Heuer, російська тенісистка має шість персональних спонсорських контрактів з компаніями Cole Haan, Head, Samsung, Evian і Porsche.
У понеділок Шарапова зізналася, що у січні не пройшла тест на допінг під час турніру Великого шолома в Австралії. На прес-конференції у Лос-Анджелесі вона заявила, що протягом 10 років приймала ліки мельдоній. Ці ліки було заборонено з 1 січня, про що спортсменка, як вона каже, не знала.
Згідно з правилами Всесвітнього антидопінгового агентства, в гіршому разі тенісистці загрожує дискваліфікація на чотири роки.
ITF вже усунула Шарапову від змагань.