ГоловнаСуспільствоЖиття

Глянець про моду вперше вийшов українською мовою

Для початку редакція вирішила робити це двічі на рік.

Глянець про моду вперше вийшов українською мовою

Січневий номер модного журналу Pink видавничого дому "Вавилон" вперше вийшов українською мовою. У видавництві заявили про зростання попиту на україномовний продукт і обіцяють випускати глянець українською щонайменше двічі на рік.

«Ми дуже задоволені результатом, - коментує подію креативний директор ВД «Вавилон» Ярослава Бойко. - Команда довго готувалася, але ми розуміли, що сьогодні в суспільстві є запит на такий продукт. Це не перший досвід Дому в переході на українську мову. На Officiel Online успішно укорінився проект «Українські вівторки». Вже зараз ми відзначаємо високий споживчий попит, тому видавництво вирішило зробити виходи україномовного глянцю регулярними. Для початку ми плануємо впровадити цю практику двічі на рік».

Видавничий дім «Вавилон», заснований 1992 року, спеціалізується на випуску глянцевих модних видань для жіночої та чоловічої аудиторії. На сьогодні в портфель видавничого дому «Вавилон» входять такі відомі міжнародні бренди, як L'Officiel Україна, L'Officiel Hommes, а також XXL і Pink.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram