ГоловнаСуспільствоЗдоров'я

В Україні набув чинності закон про заборону реклами цигарок

Тютюнові компанії будуть змушені шукати інші, крім реклами, методи прориву до споживача.

В Україні набув чинності закон про заборону реклами цигарок
Фото: bigpicture.ru

Набув чинності закон про заборону реклами тютюнових виробів.

Документ Президент підписав у березні, але, згідно з перехідними положеннями, набув чинності саме з 16 вересня.

Відповідно до закону, рекламу тютюнових виробів, рекламу знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими виготовляють тютюнові вироби, заборонено: на радіо та телебаченні, в тому числі кабельному, супутниковому, IP-телебаченні, on-line-телебаченні, мобільному телебаченні, цифровому й ефірному телебаченні та інших засобів передачі сигналу.

Рекламу тютюну заборонено також у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, у тому числі в усіх друкованих ЗМІ, на транспорті, зовнішню рекламу, в місцях проведення масових заходів, в Інтернеті.

Законом заборонено спонсорство з використанням реклами тютюнових виробів і назвами виробників, імпортерів і продавців тютюнових виробів теле- і радіопередач, театрально-концертних, оздоровчо-спортивних і культурно-розважальних заходів.

При цьому закон встановлює адміністративну відповідальність громадян і посадових осіб за порушення вимог законодавства про заборону реклами і спонсорства тютюнових виробів.

Нагадаємо, закон було ухвалено в парламенті рік тому, проте на підписання Президентові скеровано значно пізніше - висловлювали припущення, що внаслідок зусиль тютюнового лобі.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram