ГоловнаПолітика

Кличко висловив невдоволення рівнем сервісу "Київенерго"

"Прошу спілкуватися з людьми ввічливо".

Кличко висловив невдоволення рівнем сервісу "Київенерго"
Фото: Сергей Нужненко

Мер Києва Віталій Кличко висловив невдоволення рівнем сервісу компанії "Київенерго", яка постачає тепло і гарячу воду, а також забезпечує електрикою більшу частину столиці.

Про це повідомила прес-служба Київміськадміністрації.

"Багато киян стоять у чергах у центрах «Київенерго». Не кожна людина має можливість оплачувати комунальні послуги або отримувати необхідну інформацію в електронному вигляді. Переважно літні люди не можуть використовувати сучасні технології. Оскільки є зауваження і в наш бік, і в бік «Київенерго», прошу взяти до уваги і створити зручніші умови і надавати якісний сервіс киянам. А також спілкуватися з людьми ввічливо, надавати і пояснювати всю необхідну інформацію", - зажадав Кличко.

Також він заявив, що "Київенерго" має оперативно інформувати жителів, якщо в будинку сталася аварія. "Дуже важливо, якщо стався прорив або технічний збій, інформувати людей, коли буде усунено пошкодження", - заявив він.

Компанія "Кіевенерго" генерує електроенергію на теплоелектроцентралях ТЕЦ-5 і ТЕЦ-6. Виробництво теплової енергії також здійснюється на ТЕЦ і, крім того, на чотирьох станціях теплопостачання і 178 котельнях.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram