ГоловнаПолітика

Українці не мають чіткого розуміння проблеми кримських татар, - Іскандер Барієв

Член Меджлісу вважає, що кримські татари повинні представляти українську дипломатію.

Українці не мають чіткого розуміння проблеми кримських татар, - Іскандер Барієв
Эскендер Бариев
Фото: Макс Требухов

Сьогодні всередині України немає чіткого розуміння проблеми кримських татар, тоді як кожен українець повинен бути потенційним носієм інформації.

Про це заявив Ескандер Барієв, член Меджлісу кримськотатарського народу під час круглого столу в Інституті Горшеніна.

Для цього, за його словами, має бути налагоджена секторальна взаємодія журналістів, політиків, представників культури і громадськості, щоб розуміти, яка кінцева стратегія і якими мають бути кроки для її реалізації. Це, вважає Ескандер Барієв, допоможе з вирішенням проблеми Криму і на міжнародному рівні.

"Я турбуюся про те, що репресивна машина РФ шляхом залякування почне змушувати кримських татар відмовлятися від членства в Меджлісі. Я думаю, кримськотатарський народ вистоїть, але й нам потрібно активніше працювати, тому що Росія задіє потужні засоби - і фінансові, і дипломатичні. І де б ми не виступали - на будь-який наш виступ ми отримуємо 3-4 відповіді від Росії", - зазначив Барієв.

У цьому контексті представник Меджлісу заявив про необхідність комплексної роботи з місцевим населенням, з представниками корінного кримськотатарського населення, необхідно вивести представників кримських татар на рівень міжнародної дипломатії.

"Спільно з МЗС, дипломатичною академією ми розробили проектну пропозицію проводити семінари для підготовки вихідців із кримських татар, готувати їх до дипломатичної діяльності - роз'яснити, як працюють ці механізми, як вести себе, як доносити інформацію", - розповів Барієв.

Також він висловив упевненість, що для посилення актуальності питання Криму у світі потрібно співпрацювати не тільки з депутатами, а й з активістами в Європі, США і Америці, в країнах Азії, щоб інформувати їх на постійних засадах.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram