ГоловнаЕкономікаБізнес

Мери Кривого Рогу та Маріуполя: зростання вантажних тарифів загрожує падінням виробництва

У промислових містах незадоволені підвищенням тарифів на вантажні залізничні перевезення.

Мери Кривого Рогу та Маріуполя: зростання вантажних тарифів загрожує падінням виробництва
Фото: metinvestholding.com

Зростання тарифів на вантажні залізничні перевезення призведе до втрати робочих місць, унаслідок чого десятки тисяч криворіжців і їхніх сімей залишаться без засобів для існування. Таким чином мер Кривого Рогу Юрій Вілкул оцінив наслідки зростання тарифів на вантажні залізничні перевезення, про які оголосило Міністерство інфраструктури, розмістивши відповідний проект указу на своєму сайті.

Про це він написав у своєму відкритому листі на ім'я прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, повідомляє 112 канал.

Це підвищення, на думку керівника Кривого Рогу, боляче вдарить по гірничодобувних підприємствах міста, що становить основу його економіки.

"Державний і місцевий бюджети недоотримають мільйони гривень... Результатом такого рішення стане падіння виробництва, зростання інфляції, погіршення економічної ситуації в країні", - вважає автор листа. При цьому він також зазначає, що за останні два роки вантажні залізничні тарифи вже зросли на 50%, однак це не поліпшило роботу "Укрзалізниці", а лише призвело до зменшення вантажопотоку.

Водночас мер Маріуполя Вадим Бойченко заявив, що зростання тарифів призведе до втрати державою майже 150 млн доларів доходу через зниження обсягів роботи металургійних комбінатів міста.

"Якщо говорити сухими цифрами, для маріупольських металургів зростання тарифів означає втрату 10% замовлень, а для держави майже 150 млн доларів виручки, з яких могли б сплачуватися податки... Сьогодні податки меткомбінатів - це чверть бюджету Маріуполя. Чи сильно втрати металургів вдарять по Маріуполю? Відповідь очевидна - сильно", - заявив мер міста в ефірі маріупольського телебачення.

Крім мерів, відкликати проект наказу про підвищення вантажних залізничних тарифів вже закликали бізнес-асоціації, профспілкові організації, а також керівники підприємств, що представляють 90% вантажовідправників "Укрзалізниці". На думку експертів, унаслідок такого кроку українська економіка втратить тисячі робочих місць.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram