Російський газовий монополіст "Газпром" скотився в щорічному рейтингу найдорожчих світових брендів 2016 року за версією аналітичної компанії Brand Finance. В опублікованому в понеділок, 1 лютого, топ-500 "Газпром" втратив 187 позицій порівняно з попереднім роком. У новому рейтингу компанія зайняла 299-те місце, виявившись "лідером" за кількістю програних позицій.
Про це інформує Німецька хвиля.
Як повідомляють, в оновленому списку стало на дві російські компанії менше. 2016 року до нього не увійшла торгова мережа "Магніт" і телекомунікаційна компанія "Мегафон". Крім "Газпрому", в рейтинг потрапили Ощадбанк і оператор мобільного зв'язку МТС, які також опустилися, зайнявши 205-те і 437-ме місця відповідно. Невелике зростання продемонстрував лише "Лукойл", піднявшись на 230-ту позицію.
Перше місце в списку найдорожчих брендів зберегла компанія Apple. Далі йдуть Google і Samsung.
Нагадаємо, російська транснаціональна корпорація "Газпром" готує сценарій свого бюджету із ціною нафти $20-25 за барель.