ГоловнаЕкономікаБізнес

Українці визнали найкращим сервіс побутової техніки Samsung Новости компаний

На міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року», який щорічно відбувається в Україні ось уже протягом 15 років і відображає думку українських споживачів, компанія «Samsung Electronics Україна» здобула перемогу в номінації «Сервіс побутової техніки».

Українські споживачі віддають перевагу сервісу від Samsung не перший рік - нагороди в цій категорії присуджують компанії неодноразово, починаючи з 2010 року. На церемонії вручення престижної премії Олексій Роман, директор сервісного департаменту Samsung Electronics Україна, зазначив, що висока якість обслуговування клієнтів у сервісних центрах Samsung стала можливою завдяки широкій мережі центрів, розташованих у всій Україні, злагодженій роботі професійної команди і оперативній реакції на запит кожного клієнта.

122 центри обслуговування Samsung розташовані в межах міст з населенням понад 100 тисяч жителів, а для населених пунктів з населенням від 20 до 100 тисяч жителів вони розташовані щонайдалі за годину їзди. Обслуговування вдома доступне фактично для будь-якої точки України, а співробітники сервісних центрів завжди на зв'язку з клієнтом за допомогою різних каналів комунікації. До речі, деякі категорії запитів співробітники кол-центру можуть здійснювати віддалено, підключившись до техніки Samsung і продіагностувавши пристрій.

Злагоджена робота всередині мережі забезпечує високу середню швидкість виконання замовлень. У разі візиту клієнта в сервісний центр Samsung вона становить 1,3 дня з урахуванням свят або вихідних, а при виїзді до клієнта додому - 3,2 дня. Кожен сервісний центр забезпечений запасом витратних матеріалів і запасних частин, необхідних для високоякісного гарантійного та негарантійного обслуговування.

Якість обслуговування компанією Samsung оцінюють таким внутрішнім показником, як повернення клієнтів після звернення в сервісні центри. Що нижчий цей показник, то високоякіснішою була робота співробітників компанії. На сьогодні цей показник становить лише 1% від усієї кількості клієнтів, що в кілька разів менше від аналогічних показників у конкурентів. За результатами опитування клієнтів, 90% ставлять найвищу оцінку, а в середньому в Україні задоволеність розв’язанням проблеми становить 96% зі 100 можливих

Постійні дослідження та аналіз думки споживачів, оперативна реакція на запити клієнтів і наявність потужної технічної бази в комплексі з командою кваліфікованих фахівців - ключові складові успішної роботи сервісних центрів «Samsung Electronics Україна». А четверта перемога в номінації «Сервіс побутової техніки» ще раз підтверджує успішність стратегії компанії на ринку України.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram