ГоловнаЕкономікаБізнес

​17 вересня БЕЗКОШТОВНА онлайн-конференція від WebPromoExperts «День конверсії»

17 вересня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts та Агентство ефективного інтернет-маркетингу WebPromo проведуть «День конверсії» - безкоштовну онлайн-конференцію для всіх, хто хоче дізнатися, як підвищити ефективність бізнесу в Інтернеті.

Для кого цей захід?

  • власників бізнесу;
  • маркетологів;
  • інтернет-маркетологів;
  • менеджерів проектів;
  • спеціалістів-початківців у сфері інтернет-маркетингу;

Основна тема заходу - конверсія в інтернет-маркетингу. Доповіді - це практичні рекомендації, точні інструкції та кейси з веб-аналітики і юзабіліті. Жодної води - ми цінуємо ваш час.

Вас чекає 12 доповідей і 2 круглі столи. Спікери розкриють такі теми:

  • оцінка ефективності бізнесу та інтернет-маркетингу;
  • секрети роботи з Google Tag Manager;
  • вплив поведінкових факторів на конверсію;
  • аналізи результатів А/Б тестування на конкретних прикладах;
  • корисні кейси;

Також вас чекають круглі столи, що передбачають жваве обговорення глядачів і експертів. Поставити запитання можна буде на теми виявлення можливих помилок в оцінці ефективності і на тему побудови процесу поліпшення конверсії - не пропустіть!

Ви проведете 9 годин свого часу у спілкуванні у прямому ефірі з найкращими інтернет-маркетологами ринку. Давайте познайомимося з тими, хто готовий на практиці показати можливі вирішення ваших проблем, відповісти на питання - як збільшити конверсію і як її правильно враховувати.

Програма:

  • Перші кроки в оцінці ефективності інтернет-маркетингу, Антон Воронюк (WebPromoExperts);
  • Будуємо систему оцінки ефективності для вашого бізнесу, Антон Липський (Starcom);
  • Нова Яндекс.Метрика, Майя Тавлуй (Яндекс.Україна);
  • Інтегруємо ефективніше. 10 порад для роботи з Google Tag Manager, Андрій Осипов (автор блогу «Веб-аналітика і результат»);
  • Кейс підвищения конверсії у b2b сегменті, Вікторія Абед (Allbiz);
  • Круглий стіл: «Типові помилки оцінки ефективності», Павло Левчук, Андрій Осипов;
  • Інтеграція офлайну з онлайном. Кейс, Андрій Суховий (OWOX);
  • «Відвідувачі в лабіринті» (Вплив поведінкових факторів на підвищення конверсійності ресурсу) Ольга Горенко (UsabilityLab);
  • Ведемо користувачів правильно (Ефективні посадкові сторінки), Олександр Власов (Vortex);
  • Аналіз результатів A/B тестувань на прикладі prom.ua, Іван Портний (Prom.ua);
  • Фішки звітності та сегментації, Роман Рибальченко - (тренер, ведучий власної школи);
  • Круглий стіл: «Побудови процесу поліпшення конверсії всередині компанії», Іван Портний, Олександр Власов, Роман Рибальченко;
  • 10 дивовижних кейсів підвищення конверсії, приклад західних проектів, Анастасія Пареха (UniSender)

Підіб'ємо підсумки:

Вас чекають найкращі спікери, інформативні і лаконічні доповіді, цікаві круглі столи, практичні кейси.

Це все, що знадобиться для розуміння кроків у поліпшенні конверсії та оцінці ефективності.

Всі зареєстровані учасники отримають цінні подарунки від партнерів конференції і сервісів, які полегшують роботу інтернет-маркетологів.

І пам'ятайте - участь у заході безкоштовна, але для участі обов'язково треба зареєструватися на сайті Академії інтернет-маркетингу «WebPromoExperts»!

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram